Výsledky 2013

 

…. tak a máme 27. ročník za sebou ……
   Počasí v sobotu nám moc nepřálo, a tak se závodníkům na nedělní závody asi moc nechtělo. Nicméně počet byl opět překvapivý. Počet přihlášených závodníků se zastavil na 123!!! Znovu poznamenáváme, že počet přihlášených závodníků naznačuje, že jde o skvělý závod a že se rádi závodníci vrací zpět sem, na skvělý vrcholek, na Lucký vrch. A taky není divu, každý závodník si totiž odveze dar, který si sám vybere od našich sponzorů.
Nemůžeme opomenout ani diváky, kteří přijeli podpořit své favority a vytvořili tak nádhernou kulisu závodu v podobě skandování. Těch bylo víc než vloni a není se čemu divit, nádherný výhled a počasí zanechalo v každém nezapomenutelný zážitek. Počasí vydrželo, sice nebylo tak nádherně jako v předešlém ročníku, ale nepršelo. 

 

Doufáme, že výherce vyhlídkového letu pošle nějaké foto z letadla 🙂

Gratulujeme všem, kteří vyhráli, a pevně věříme, že se za námi přijedete podívat zase příště, neboť už nyní máme nové nápady, jak zatraktivnit další ročník.

Nezapomeňte sledovat před novým ročníkem naše webové stránky, dle přislíbení sponzora bude každému závodníkovi, který se přihlásí v určitém období stanoveném na našem webu, věnován kredit na levné mobilní volání v hodnotě 200Kč s DPH i s novým telefonním číslem.

Foto - 2013


 

Na dalším ročníku se na Vás těší pořadatelé.

 

Výsledky 2013:

 

Za účelem zlepšení Vám poskytovaných služeb využívají naše stránky soubory cookie více informací

Co jsou soubory cookies: Za účelem zlepšení Vám poskytovaných služeb využívají naše stránky soubory cookie. Soubory cookie jsou malé soubory, které ukládají informace ve Vašem prohlížeči a běžně slouží k rozlišování jednotlivých uživatelů. Osoba uživatele však není na základě těchto informací identifikovatelná. Soubory cookies tak pomáhají např.: ke správné funkčnosti našich stránek při zjišťování, které stránky a funkce používají návštěvníci nejčastěji; na základě toho můžeme co nejlépe přizpůsobit naši nabídku Vašim požadavkům; pomáhají nám zjistit, které reklamy si návštěvníci nejčastěji prohlíží, aby se jim při procházení stránek nezobrazovala stále stejná reklama, případně aby se jim nezobrazovala reklama na zboží, o které nemají zájem.

Zavřít